16.9 C
Athens
Δευτέρα, 18 Οκτωβρίου 2021

Buy now

spot_img

Tο Πολυπολιτισμικό Τσίρκο και η Δικτατορία της Πολιτικής Ορθότητας

του Ραφαήλ Ρεκουνιώτη

Ο μετα-χριστιανισμός και η καθ’ημάς Ανατολή

                Σε λίγους μήνες, η χώρα μας κλείνει τον έκτο χρόνο παραμονής στην χρηματοπιστωτική κρίση και βαδίζει στον έβδομο ακόμα πιο αποδυναμωμένη –σχεδόν κατεστραμμένη- οικονομικά, πολιτικά και κυρίως κοινωνικά. Έχει έρθει πλέον, το τέλος μιας εποχής που ισχύει από το τέλος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, σε έναν σύγχρονο μετα-ψυχροπολεμικό κόσμο όπου τα σύνορα δεν είναι πια ευδιάκριτα. Η Ευρωπαϊκή Ένωση που δημιουργήθηκε και εξελίχθηκε στα πρώτα της χρόνια με υπερβολικές, όπως φάνηκε στη πορεία, μεγάλες προσδοκίες βρίσκεται στη δίνη μιας κρίσης που απειλεί τη σύστασή της. Δεν είναι μόνο η οικονομική ύφεση, αλλά και η εμμονή των πολιτικών ηγετών της στην διαχείριση της υπέρμετρης εισροής μεταναστών χρησιμοποιώντας την  αποτυχημένη συνταγή της πολυπολιτισμικότητας. Οι δυτικές κοινωνίες, με προεξέχοντες τις χώρες του ευρωπαϊκού βορρά (Αγγλία, Ολλανδία και Σκανδιναβικές χώρες) έχουν περάσει την μετα-βιομηχανική φάση και βρίσκονται σε μια κατάσταση εθνικού, πολιτιστικού και θρησκευτικού αποχρωματισμού, με εμμονή στην ομογενοποίηση διαφορετικών πληθυσμών δια της απεθνοποίησης. Αυτή η μετα-χριστιανική κατάσταση, προωθεί μια μεταμοντέρνα θεώρηση της ζωης, καταργώντας τους χριστιανικούς αξιακούς κώδικες και εξευτελίζωντας τη χριστιανική πίστη, παραβιάζει τα δικαιώματα μόνο των γηγενών πληθυσμών στο όνομα της «ελευθερίας». Πιστοί ακόλουθοι σε αυτό το δόγμα, ΜΚΟ αγνώστου χρηματοδότησης, κερδοσκοπικά funds και πολιτικοί που προσπαθούν να εξαγοράσουν ψήφους μεταναστών συνθέτουν μια πολυπλοκη βιομηχανία εκμετάλλευσης της ανοχής στη διαφορετικότητα εις βάρος των λαών της Ευρώπης.

                Η μετα-χριστιανική Δύση, φαίνεται να επενδύει στο ολοένα και επιθετικότερο Ισλάμ. τα πρόσφατα γεγονότα στο Ιράκ και στη Λιβύη , ο συνεχιζόμενος θρησκευτικός φανατισμός μουσουλμάνων στις χώρες της Ευρώπης δείχνουν το τέλος της αθωότητας τους. Η αραβική άνοιξη, μπορεί να απελευθέρωσε, εν μέρει, μουσουλμάνους από απολυταρχικά καθεστώτα ωστόσο ανέδειξε την φανατική και ανελεύθερη θρησκεία τους.Να τονιστεί ότι το Ισλάμ δεν μεταρρυθμίζεται, δεν εκσυγχρονίζεται, δεν έχει ανοχή στο διαφορετικό. Αποτελεί μία θρησκεία που επεκτείνεται πέραν των θεολογικών ερμηνειών στον τρόπο ζωής, τη καθημερινότητα, ακόμα και στις διακρατικές σχέσεις. Η ιστορία έχει δείξει ότι η βίαιη επέκταση, στο όνομα  του Αλλάχ, είναι μέσα στην κοσμοαντίληψη που το διέπει και δεν μπορεί να αλλάξει.

                Εξετάζοντας το πρόβλημα του μεταναστευτικού στην Ευρώπη, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι βρισκόμαστε μποστά σε ένα πρώτου μεγέθους κίνδυνο. Η σημερινή Ευρώπη με σταθερό και γοργό ρυθμό εισέρχεται σε μια πορεία ισλαμοποίησης η οποία εξελίσσεται λόγω της ολοένα και αυξανόμενης γήρανσης του ευρωπαϊκού πληθυσμού και του νεανικού προφίλ, κατ’ επέκταση περισσότερων γεννήσεων, που παρουσιάζει το ευρω-ισλάμ. Η μαζική εποίκιση μεταναστών στις ευρωπαϊκές πόλεις και η τάση τους να συνωστίζωνται σε γκέτο, δημιουργεί προβλήματα, όχι μόνο εγκληματικότητας, αλλά και αλλοίωσης των πολιτιστικών χαρακτηριστικών της κάθε πόλης με αποτέλεσμα μεγάλες μητρόπολεις του ευρωπαϊκού πνεύματος να μετατρέπονται σε χωνευτήρια πολιτισμών χάνοντας τη ταυτότητα που είχαν στα προηγούμενα χρόνια.

                Το ίδιο παρατηρούμε και στην Ελλάδα η οποία δεν υπήρξε ποτέ αποικιοκρατική δύναμη στον μεταναστευτικό χώρο λόγω του ότι η χώρα μας, αποτελούσε μια πύλη εισόδου προς τη Δυτική Ευρώπη. Υπό αυτή την έννοια, η χώρα υπήρξε τυχερή που δεν στοχοποιήθηκε ως χώρα μόνιμης εγκατάστασης. Δυστυχώς η κατάσταση άρχιζε να αλλάζει μετά την υιοθέτηση αυστηρότερων μεταναστευτικών πολιτικών από την υπόλοιπη Ευρώπη εγκλωβίζωντας εκατομμύρια –κυρίως μουσουλμάνους- μετανάστες. Ακόμα, η άνοδος του βιοτικού επιπέδου (τουλάχιστον μέχρι την αρχή της κρίσης), η υιοθέτηση κακών δυτικών προτύπων και η αλλοίωση της παραδοσιακής κοινωνικής συνεκτικότητας έχουν κατατάξει τη χώρα μας, στα μάτια των μουσουλμάνων, στα «διεφθαρμένα δυτικά καθεστώτα» και τους κατοίκους της στους «άπιστους».

                Η αλλοτρίωση του ελληνικού τρόπου σκέψης, η υποταγή της σε μια τεχνοκρατική θεώρηση της ζωής  έχει δημιουργηθεί από πολιτικά κελεύσματα, εντός και εκτός Ελλάδας, για το που ανήκει η χώρα. Η πολιτική ορθότητα του «ανήκωμεν εις την Δύσιν» έχει εμπλέξει τον Έλληνα σε μια κοσμοθεωρία προτεσταντισμού που δεν συνάδει με τα ορθόδοξα χριστιανικά πρότυπά του. Από την άλλη, με αφορμή την συζήτηση που γίνεται για την κατασκευή τεμένους και μουσουλμανικού νεκροταφείου, μην ξεχνάμε ότι η χώρα μας ήταν πυρήνας εξάπλωσης ισλαμισμού μόνο κατά την περίοδο της τουρκοκρατίας. Ανέκαθεν αποτελούσε κοιτίδα δημιουργίας και εξάπλωσης του Χριστιανισμού και δεν υποτάχθηκε ποτέ σε κελεύσματα της Ανατολής, αν και υπήρχαν ανταλλαγές και συνεργασία. Ιδιαίτερα η Ορθοδοξία δεν είναι μια παρηγοριτική θρησκευτική εκδοχή αλλά έχει περάσει μια πορεία γεμάτη από ρόλους ενεργούς, διεκδικητικούς και το κυριώτερο, εθνικοαπελευθερωτικούς. Εάν η Ελλάδα περάσει σε μία μετα-χριστιανική φάση, αντιγράφοντας τις υπόλοιπες χώρες, θα καταργήσει αυτόματα τον πολιτισμό της και θα απολέσει την ταυτότητα που χαρακτηρίζουμε ως «εθνικό κράτος». Το εθνικό κράτος, αποτελεί το τελευταίο μεγάλο εμπόδιο στην εξάπλωση των κινδύνων του πολυπολιτισμού διότι έχει συνοχή, που απαγορεύει την απώλεση της ταυτότητας, έχει δίκαιο, το οποίο δεν επιτρέπει σε ανελεύθερες θεωρίες να πραγματοποιηθούν και τέλος έχει ομοιογένεια που το αποτρέπει να γινει ανθρωπολογικό τσίρκο.

Ραφαήλ Α. Καλυβιώτης
Ο Ραφαήλ Α. Καλυβιώτης είναι Πολιτικός Επιστήμων, υποψήφιος Δρ. Γεωπολιτικής και απόφοιτος του τμήματος Πολιτικών Επιστημών και Δημόσιας Διοίκησης του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έλαβε εξειδίκευση στην Πολιτική Επικοινωνία και Ανάλυση, ενώ έχει διατελέσει επικοινωνιακός σύμβουλος και Campaign Manager. Εργάζεται στον ναυτιλιακό κλάδο. Κατέχει δύο μεταπτυχιακούς τίτλους από το Cardiff University και το Institute of Chartered Shipbrokers με εξειδίκευση στη Ναυτιλιακή Πολιτική και στην επίλυση ναυτασφαλιστικών διαφορών. Είναι Ιδρυτής και Συντονιστής του Δικτύου Ελλήνων Συντηρητικών, είναι τακτικός αρθρογράφος στην εφημερίδα ΕΣΤΙΑ, στην εφημερίδα Δημοκρατία και επιστημονικός συνεργάτης της μηνιαίας επιθεώρησης «Νέα Πολιτική».

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ακολουθήστε μας

14,092ΥποστηρικτέςΚάντε Like
505ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
285ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
3,230ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής
- Διαφήμιση -spot_img

ΤΑ ΠΙΟ ΠΡΟΣΦΑΤΑ