Η συγγραφέας Σώτη Τριανταφύλλου παραπέμπεται σε δίκη επέκεινα μηνύσεως που κατέθεσε εναντίον της ο διαχειριστής της ιστοσελίδας «Παρατηρητήριο Ρατσιστικών Εγκλημάτων» Παναγιώτης Δημητράς. Αφορμή αυτής της μηνύσεως ήταν ένα διαδικτυακό κείμενο της πρώτης το οποίο συμπεριελάμβανε μία φράση που φέρεται να ανήκε στον Μάρκο Πόλο : «φανατικός μουσουλμάνος είναι αυτός που σου κόβει το κεφάλι, ενώ μετριοπαθής είναι εκείνος που σε κρατάει για να σου κόψουν το κεφάλι». Ο κ. Δημητράς, ως αυτόκλητος λογοκριτής, που πλέον πατά πάνω στον αντιρατσιστικό νόμο, στηρίζει την μήνυσή του στο ότι η φράση αυτή δεν ανήκει στον Μάρκο Πόλο ενώ έχει στόχευση ρατσιστική.
Μια μεσαιωνικού χαρακτήρα παραπομπή
Με την κ. Τριανταφύλλου ο γράφων δεν συνδέεται προσωπικώς όπως και διαφωνεί στην γνωσιολογική της θεώρηση αφού η αντίθεσή της στην πολυπολιτισμικότητα δεν είναι προϊόν θετικής αποδοχής του Έθνους ως κυρίαρχης κουλτούρας αλλά μάλλον ως κάτι που αναιρεί την ατομικότητα ως κληρονομιά του Διαφωτισμού. Παραταύτα, λίγο συνεπής μελετητής και εάν είναι κάποιος, αντιλαμβάνεται ότι η εν λόγω κυρία, τόσο σε αυτό της το άρθρο όσο και στα βιβλία της, είναι μία επιστήμων που τεκμηριώνει τις απόψεις της με σοβαρή επιχειρηματολογία αλλά και με στοιχεία. Το να παραπέμπεται λοιπόν μία επιστήμων σε δίκη όχι για την έλλειψη επιχειρημάτων αλλά επειδή κάποιος διαφωνεί με τα επιχειρήματά της θυμίζει άλλες εποχές και άλλα καθεστώτα.
Η ενθάρρυνση της «ρουφιανιάς»
Η δημοκρατία και η ελευθερία του λόγου είναι το πρώτιστο αγαθό που πρέπει να απολαμβάνει ο κάθε πολίτης. Στην σύγχρονη κοινωνία όμως η λογοκρισία εκ μέρους αυτών που εξουσιάζουν τον Λόγο έχει πάρει μία ιδιότυπη σύσταση, εκείνη της «Πολιτικής Ορθότητος». Όποιος τολμά να διαφωνεί με την Πολυπολιτισμικότητα φερ’ ειπείν, η οποία εκφράζεται με την άλυτη εξίσωση της αόριστης ενσωματώσεως του Ισλάμ, θεωρείται φασίστας. Και ο μόνος τρόπος για να αντιμετωπιστεί αυτός ο «αντιφρονούντας» είναι μέσω της νομικής θωράκισης του καθεστώτος με νόμους σαν τον διαβόητο «αντιρατσιστικό» που έχει ψηφιστεί σε πολλές χώρες της Δύσης. Έτσι, ο κάθε πολίτης ενθαρρύνεται να καταστεί ο «ρουφιάνος» του καθεστώτος.
Σώτη Τριανταφύλλου, αν δεν είσαι μαζί μας, είσαι εναντίον μας!
Τι και εάν το Ισλάμ δεν είναι φυλή για να υποκινήσει η κ. Τριανταφύλλου «ρατσιστικές» πράξεις βίας; Αυτές είναι λεπτές διακρίσεις που δεν απασχολούν την Οργουελιανή αστυνομία της σκέψης της εποχής μας. Η μήνυση αυτή έχει ως κύρια στόχευση μία προειδοποίηση σε όλους μας : εάν δεν είσαι μαζί μας είσαι εναντίον μας. Και εάν είσαι εναντίον μας, ραντεβού… στα δικαστήρια.
Σε ένα φιλελεύθερο καθεστώς δικαίωμα γνώμης μπορεί να εκφέρει και ο χειρότερος αρνητής του όπως οι νεοναζί της Χρυσής Αυγής. Ένας πραγματικά συνεπής φιλελεύθερος μάλιστα θα εξανίστατο ακόμα και εάν οι τελευταίοι δικάζονταν αποκλειστικά για τις ιδέες τους και όχι μόνον όταν δικάζεται κάποιος δικός τους όπως η κ. Τριανταφύλλου. Αλλιώς η υποκρισία ξεχειλίζει. Οι πολίτες την αντιλαμβάνονται και εν τέλει τότε είναι που δυσπιστούν απέναντι στην νομιμότητα της δημοκρατίας και παρασύρονται από επίδοξους δικτατορίσκους που επιθυμούν να την καταργήσουν.
Κατάντια…
Δυστυχώς όμως, έχουμε περιπέσει στην κατάντια ως Δύση να αδυνατούμε να εκφράσουμε πλέον ακόμα και τα αυτονόητα για να μπορέσουμε να επιβιώσουμε ως πολιτισμός αφού η Νέα Αριστερά και οι ιδέες της δεν κυριαρχούν απλώς αλλά είναι νόμοι του κράτους και μάλιστα «αντιρατσιστικοί».