17.7 C
Athens
Τετάρτη, 27 Οκτωβρίου 2021

Buy now

spot_img

Goody’s και πολιτιστικός μαρξισμός

Ανάρπαστη έγινε η τελευταία διαφήμιση των Goody’s. Η κοινή γνώμη διχάστηκε και η διαφήμιση, αν μη τι άλλο, ακούστηκε. Όσο όμως κι αν οι συντελεστές της ήθελαν και να σοκάρουν, σε καμία περίπτωση ο βασικός τους σκοπός δεν φαίνεται να ήταν αυτός και ούτε φυσικά να προωθήσουν το προϊόν τους. Αυτό θα μπορούσε να συμβεί, μόνον εάν το προϊόν αυτό ήταν η λευκή σαρξ σε διάφορες παραλλαγές. Σίγουρα όχι τα χάμπουργερ. 
«Έμπαινες;», ρωτά επανειλημμένως ο αφηγητής. Ερώτημα που κατά την νεανική αργκό έχει καθαρά σεξουαλικό, αν όχι σεξιστικό – ειδικά γι’ αυτούς που υπερασπίζονται τις προβαλλόμενες στη διαφήμιση αυτή «αξίες» – περιεχόμενο. Συγχρόνως παρεμβάλλονται διαδοχικά άτομα αμφιλεγομένου σεξουαλικού προσανατολισμού ή τουλάχιστον εξεζητημένου στιλιστικού γούστου – τι άλλο να πω;

Ερωτάται δηλαδή ο τηλεθεατής, αν… ορέγεται κάτι που μοιάζει με ξενυχτισμένο τραβεστί, σε κάτι αγριεμένους τύπους με μάσκαρα και μπλουζάκια με το μικρό μου πόνι σε χρώματα του ουρανίου τόξου, σε κάτι απειλητικές «φεμιναζί» ή λεσβίες, σε ένα ανήμπορο παιδάκι που υφίσταται «μπούλινγκ» – να και το κοινωνικό μήνυμα, εύγε! – και στο τέλος, μετά την παρεμβολή και μίας – ό,τι πιο κοντά στο φυσιολογικό – ποπ τρελοκοπέλας, ερωτάται αν θα έμπαινε στο… χάμπουργκερ.

Θα γελούσα, όμως όλο αυτό το αλλοπρόσαλλο και χαοτικό πανσεξουαλικό καρναβαλάκι, σίγουρα δεν απευθύνεται σ’ εμένα. Στοχεύει στο παιδί μου και σε όλη την πιτσιρικαρία. Και ναι, τα παιδιά στις μέρες μας ξέρουν και, ενδεχομένως, κάνουν πράγματα που εμείς δεν τα διανοηθήκαμε ούτε ως ενήλικες. Θέλουμε όμως, αλήθεια, να τα παροτρύνουμε να ακολουθήσουν μία πορεία υπό το δόγμα του «όλα είναι φυσιολογικά και όλα επιτρέπονται»;
Δεν είναι η πρώτη φορά που μία εταιρεία, μέσω διαφημίσεως, προβάλλει προκλητικά, στα όρια της χυδαιότητος πρότυπα. Για κάποιον περίεργο λόγο, κρυμμένο στα ψιλά γράμματα της λεγομένης «εταιρικής κοινωνικής ευθύνης», τα μεγαλύτερα επιχειρηματικά σχήματα πλασάρουν την ατζέντα του πολιτιστικού μαρξισμού. Ίσως να «ειν’ πολλά τα λεφτά». Ποιος ξέρει; Το μάθαμε άλλωστε πια, ότι η οικογένεια ως κύτταρο των εθνικών κοινωνιών, είναι στο στόχαστρο.

Εκεί, στο παράρτημα «εταιρική κοινωνική ευθύνη» της ιστοσελίδος της Goody’s διαβάζουμε: «…Tα παιδιά είναι συνώνυμα με το μέλλον μας, συνεπώς βοηθώντας τα παιδιά συμβάλλουμε σε ένα καλύτερο μέλλον για όλους μας.» Μετά γελάμε και τρέχουμε με τα πιτσιρίκια στο πιο κοντινό σουβλατζίδικο!

Προηγούμενο άρθροΥΠΟΚΡΙΣΙΑ
Επόμενο άρθροΕλευθερία σε κίνδυνο;
Παναγιώτης Δούμαςhttps://www.doumas.gr
Ο Παναγιώτης Δούμας είναι επιχειρηματίας, δημοσιογράφος και τ. Αντιπρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών. Φοίτησε στο Κολλέγιο Αθηνών και σπούδασε Νομικά & Ιστορία στο Φράιμπουργκ της Γερμανίας. Είναι συνιδρυτής μίας εκ των αρχαιοτέρων διαδικτυακών εφημερίδων, των Ελληνικών Γραμμών. Υπήρξε μέλος της Κεντρικής Επιτροπής του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ και Διευθυντής του Γραφείου Τύπου της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων επί Υπουργίας Μάκη Βορίδη. Από τον Μάιο του 2016 μέχρι τον Οκτώβριο του 2018 διετέλεσε Αντιπρόεδρος του πολιτικού κόμματος «Νέα Δεξιά». Είναι επικεφαλής της πολιτικής κίνησης «Έθνος & Ελευθερία». Είναι υπεύθυνος Web-TV για την ιστοσελίδα Newsbreak.gr και αρθρογραφεί στην «Δημοκρατία», ενώ συνεργάζεται με τη γερμανική εβδομαδιαία εφημερίδα «Junge Freiheit». Άρθρα του έχουν δημοσιευθεί και στην ΕΣΤΙΑ, στην Ελεύθερη Ώρα, στον Ελεύθερο Κόσμο, στο Pronews.gr και στο περιοδικό Στρατηγική.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ακολουθήστε μας

14,085ΥποστηρικτέςΚάντε Like
506ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
288ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
3,270ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής
- Διαφήμιση -spot_img

ΤΑ ΠΙΟ ΠΡΟΣΦΑΤΑ