14.5 C
Athens
Τρίτη, 30 Νοεμβρίου 2021

Buy now

spot_img

Εκλογές και ΜΜΕ

Λίγες ημέρες πριν τις εκλογές για την τοπική αυτοδιοίκηση και την ευρωβουλή η
τηλεόραση έχει γεμίσει από τηλεοπτικά σποτ υποψηφίων. Βέβαια στα κανάλια με την
τηλεθέαση βλέπουμε μόνο τους «μεγάλους» ή αυτούς που πληρώνουν για την αγορά
τηλεοπτικού χρόνου αδρά. Ετσι βλέπουμε π.χ. τον Θεοδωράκη του 0,0000001%, αλλά
τον Τζήμερο δεν τον βλέπουμε. Βλέπουμε τα μεγάλα κόμματα, αλλά τα
εξωκοινοβουλευτικά κόμματα δεν τα βλέπουμε.

Δεν βλέπουμε επίσης τις τάσεις στην Ευρώπη. Ακούμε μόνο τα παπαγαλάκια να
αναμασούν τα ίδια και τα ίδια περί «άνοδο της ακροδεξιάς και του λαϊκισμού». Ακούμε
πόσο η δημοκρατία κινδυνεύει από ανθρώπους που έχουν παραχωρήσει την εθνική
κυριαρχία, τα οικονομικά της χώρας και την τύχη της σε άγνωστους χ, σε υπερεθνικούς
απρόσωπους οργανισμούς, που στελεχώνονται και διοικούνται από άσχετους με τα
συμφέροντα της χώρας μας. Κι αυτοί οι άνθρωποι έχουν το θράσος να μας πουν ότι η
δημοκρατία κινδυνεύει από όσους επιθυμούν να επανέλθει η διαχείριση των θεμάτων
της χώρας στα εθνικά όργανα και όχι στον κάθε άγνωστο τεχνοκράτη, που παριστάνει
τον κηδεμόνα. Είναι οι ίδιοι άνθρωποι που έχουν καταλύσει πρώτοι και καλύτεροι την
δημοκρατία με την μετατροπή του ρόλου της Βουλής και των πολιτικών σε υπαλλήλους-
εντολοδόχους του κάθε αλλοδαπού τεχνοκράτη.

Στην Ελλάδα λαμβάνει χώρα μία τεράστια προπαγάνδα, η οποία αφενός προσπαθεί να
αποκρύψει από τον κόσμο το ρεύμα του ευρωσκεπτικισμού, που ζητάει αναδιάρθρωση
της ΕΕ και επιστροφή στα Έθνη-Κράτη. Αφετέρου συκοφαντεί σε βαθμό απαράδεκτο
τους ηγέτες που κάνουν εξαιρετική δουλειά στις χώρες τους, όπως ο Σαλβίνι ή ο
Ορμπάν ή την Λεπέν, η οποία δίνει έναν τεράστιο και τίμιο αγώνα για την ευρωπαϊκή
ταυτότητα ή τον Nigel Farage, που είναι πρώτος στην Βρετανία με το κόμμα του υπέρ
του Brexit. Δεν υπάρχει ούτε μία ανάλυση για το τί πρεσβεύουν οι πολιτικοί αυτοί. Το
κάθε κείμενο που αναφέρεται σε αυτούς βρίθει συκοφαντικών χαρακτηρισμών και
επιθέτων. Αυτή είναι η πολιτική ανάλυση που μπορούν να κάνουν τα δημοφιλή ελληνικά
ΜΜΕ. Και μετά να παίξουν κανένα Power of Love, Survivor κανένα τούρκικο σήριαλ,
που ταιριάζουν και με το δήθεν σοβαρό προφίλ τους. Αυτό είναι το επίπεδο τους.
Για να καταλάβετε πόσο ψεύτικες ειδήσεις μεταδίδουν, εδώ και μήνες προσπαθούν να
πείσουν τον κόσμο ότι τάχα μου οι Βρετανοί άλλαξαν γνώμη και θέλουν να παραμείνουν στην ΕΕ.

Μόλις βγήκαν οι πρώτες δημοσκοπήσεις το κόμμα υπέρ του Brexit βγαίνει
πρώτο και μάλιστα με διαφορά από τα υπόλοιπα. Στην Γαλλία επίσης πρώτο κόμμα
είναι οι ευρωσκεπτικιστές της Λεπέν. Την Κυριακή όντως η Ευρώπη αλλάζει. Αλλά όχι
από αυτούς που υποστηρίζουν τα ελληνικά ΜΜΕ.

Προηγούμενο άρθροH ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ
Επόμενο άρθροΟι εκλογές του Ρουβίκωνα!
Δρ. Ελένη Παπαδοπούλου
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε στην Γαλλική Φιλολογία του Πανεπιστημίου Αθηνών και έκανε το μεταπτυχιακό της στην Διοίκηση της Εκπαίδευσης στο Πανεπιστήμιο του Bath, στην Αγγλία. Είναι επίσης Διδάκτωρ Διδακτικής Γλωσσών και Πολιτισμών του Πανεπιστημίου Paris III - Sorbonne Nouvelle. Εργάζεται ως εκπαιδευτικός και αρθρογραφεί κάθε εβδομάδα στην εφημερίδα «Δημοκρατία».

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ακολουθήστε μας

14,053ΥποστηρικτέςΚάντε Like
515ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
329ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
3,480ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής
- Διαφήμιση -spot_img

ΤΑ ΠΙΟ ΠΡΟΣΦΑΤΑ